Petrovogorska 11, 10000 Zagreb

PON-PET 08:00 - 16:00

info@sonador.hr

+385 98 393 569

SEO
optimizacija

Mnogo puta ste čuli pojmove SEO optimizacija, ili optimizacija za tražilice, ali ne znate što je to točno i zašto je važna?

SEO optimizacija je ključan dio svake uspješne internet stranice. Glavni cilj je povećanje vidljivosti vaše internet stranice organskim putem, što znači bez plaćanja oglasa.

SEO optimizacija povećava vidljivost
POVEĆAVA
Vidljivost

Glavna uloga SEO optimizacije je povećanje vidljivosti. Što više rangirate na tražilicama veća je vjerojatnost da će vas potencijalni kupci pronaći i vidjeti vašu ponudu

Seo optimizacija povećava promet
POVEćava
promet

Vjerojatnost da će netko kliknuti na stranicu koja se nalazi na 1. mjestu tražilice je 10 puta veća nego za stranicu koja se nalazi na 10. mjestu. To znači 10 puta više prometa na vašem webu.

Seo optimizacij gradi autoritet
GRADI
AUTORITET

Autoritet internet stranice pokazuje da je vaša stranica kvalitetna, pouzdana i informativna. Ocijene rangiraju od 1-100, što je veća ocjena viša je pozicija na tražilici.

SEO optimizacija pruža bolje korisničko iskustvo
BOLJE KORISNIČKO
ISKUSTVO

SEO optimizacija je ključna i za brzinu internet stranice, a time i za dobro korisničko iskustvo. To znači da će sa posjetitelji zadržati na vašim stranicama, umjesto da odu konkurenciji.

“Successful SEO is not about tricking Google. It’s about partnering with Google to provide the best search results for Google’s users.”

Phil Frost

SEO optimizacija je kompleksna, ali kvalitetna internet stranica mora visoko rangirati na tražilicama.

Postoji više kategorija optimizacije za tražilice, međutim zajednički cilj je povećanje vidljivosti vaše internet stranice, rast kvalitetnog prometa i povećanje broja konverzija (radnji koje očekujemo da posjetitelj poduzme, npr. kupnja, prijava na newsletter…)
Našim provjerenim strategijama i tehnikama osigurati ćemo vašoj stranici mjestu u vrhu pretraživanja, a time i rast prometa.

KVALITETAN
SADRŽAJ JE KRALJ

Posjetitelji dolaze na vašu stranicu sa određenim ciljem, tj. traže odgovore na neka pitanja, određeni proizvod ili uslugu.
Kvalitetni tekstovi optimizirani za ključne riječi, info grafike i autorske fotografije i dalje su najbolji način za izgradnju povjerenja u vašu tvrtku, brand, uslugu ili proizvod.

ON-PAGE
SEO optimzacija

On-Page optimizacija se odnosi na sadržaj internet stranice. Sadržaj mora biti koristan i razumljiv posjetiteljima, ali i Google-ovim robotima. Dodavanje ključnih riječi i optimiziranje naslova, teksta i fotografija za te ključne riječi samo su neke od tehnika kojima rangiramo vaš web

TEHNIČKA
SEO optimizacija

Spore internet stranice, nejasna navigacija, problemi sa prikazom na manjim ekranima, ili linkovi koji ne funkcioniraju…stvaraju loše korisničko iskustvo, a ako vaši posjetitelji nisu zadovoljni, nisu niti tražilice. Otkloniti ćemo eventualne probleme i zadržati posjetitelje na vašim stranicama.

OFF-PAGe
SEO OPTIMIZACIJA

Off-Page optimizacija bavi se svim aspektima koji nisu dio vaše stranice, a imaju utjecaj na rangiranje. Jedna od glavnih tehnika je izgradnja kvalitetnih povratnih linkova (backlink). Povratni linkovi tražilicama daju do znanja da je vaša stranica ima određeni autoritet, samim time i pozicija na tražilici je viša.

Nakon što su izradili internet stranicu za našu pivnicu i pivovaru s kojom smo vrlo zadovoljni, povjerili smo im i optimizaciju za tražilice. U relativno kratkom roku počeli smo primjećivati rezultate, a danas smo prvi za željene ključne riječi kao npr. craft pivo, kiselo pivo i najam točionika za pivo. Odličan posao, sljedeći na redu je webshop.

EDI JENDRIĆ – PIVNICA I PIVOVARA MLINARICA

KONTAKTIRAJTE NAS

Često postavljana
pitanja u vezi
SEO optimizacije

SEO optimizacija je vrlo širok pojam i uključuje mnogo tehničkih izraza, pa je vlasnicima internet stranica često teško razumjeti sve faktore koji pridonose rangiranju stranice na tražilicama. Kako bi vam što bolje pojasnili funkcioniranje tražilica u nastavku donosimo odgovore na pitanja s kojima smo se često susretali.

SEO optimizacija je proces u kojem internet stranicu činimo privlačnijom posjetiteljima, ali i tražilicama. SEO pomaže da vaša stranica rangira više na tražilicama i time privuče više posjetitelja koji bi mogli biti zainteresirani za usluge ili proizvode iz vaše ponude.

Apsolutno da. Ukoliko ste vlasnik internet stranice i želite privući posjetitelje i pretvoriti ih u kupce morate stranicu optimizirati prema određenim pravilima koje postavljaju tražilice.

Internet tražilice su tvrtke kao vaša ili naša, te njihov uspjeh ovisi o zadovoljstvu njihovih klijenata u ovom slučaju svakoga tko traži neku informaciju, uslugu ili proizvod. Ukoliko tražilica svom klijentu ponudi lošu informaciju tj. stranicu na kojoj ne mogu naći to što traže, taj klijent neće biti zadovoljan i sljedeći put bi mogao koristiti neku drugu tražilicu. Google i njegovi algoritmi uvijek traže najkvalitetniju informaciju, a SEO je način da ta informacija bude vaša.

Najvažniji faktori prema Google-u su relevantnost, kvaliteta i korisničko iskustvo. Preko 90% pretraga ide upravo preko Google-a, pa i ostale tražilice primjenjuju iste faktore. Relevantnost se odnosi na sadržaj stranice koji mora korisniku pružiti odgovore na pitanja, tj. opravdati njegovu namjeru pretraživanja. Google daje prednost rezultatima koji su najviše pomogli korisniku. Jedan od faktora kojima se procjenjuje kvaliteta su povratne veze (backlinks), tj. broj poveznica na vašu stranicu koje dolaze sa drugih stranica. Korisničko iskustvo se odnosi na brzinu stranice, responzivnost i sigurnost.

SEO je kompleksan proces koji traje. Prvi rezultati mogu se očekivati već nakon par mjeseci, ali može potrajati i do godine dana. To uvelike ovisi u ključnim riječima koje treba rangirati, ali i o vašoj konkurenciji. Npr. rangiranje pojma “riblji restoran u Popovači” može potrajati par mjeseci, dok za pojam “restoran” mogu biti potrebne i godine. On-site SEO optimizacije je uključena u našu izradu internet stranica što znatno smanjuje vrijeme rangiranja i podiže startnu poziciju.

Cijena SEO optimizacije može znatno varirati ovisno o trenutnom stanju vaše stranice, broju ključnih riječi za koje je potrebno provesti optimizaciju, količini sadržaja i vašoj konkurenciji. Zbog toga je prije same SEO optimizacije potrebno napraviti kvalitetnu analizu internet stranice. Analizirati ćemo preko 200 On-site, Off-site i i tehničkih parametara vaše stranice i usporediti ih sa stranicama vaše konkurencije. Na taj način dobiti ćemo potrebne informacije za izradu SEO strategije a samim time i formiranje cijene naše usluge.

Vaša ulaganja u SEO možete obustaviti u svakom trenutku. Za razliku od drugih strategija digitalnog marketinga doprinos SEO optimizacije ne prestaje “preko noći”. Isto kao što je bilo potrebno vrijeme da vaša stranica dođe na vrh tražilica, biti će potrebno i vrijeme da padne. Što je konkurentnija ključna riječ vremenski period će biti kraći međutim to opet najviše ovisi o vašoj konkurenciji i njihovim ulaganjima u SEO.

Niste pronašli odgovore koje tražite?

PITAJTE NAS